Wakekausi ja kesä 2024 lähestyy! Goodboards wakelaudat ovat saapuneet varastoon!

Vaihto ja palautusoikeus

Vaihto- ja palautusoikeus:

Eu:ssa on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus tuotteille, jotka ovat olleet asiakkaan hallussa enintään 14 päivää tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikuntoinen ja alkuperäispakkauksessaan. Palautusoikeus ei myöskään koske sinetöityjä tuotteita, jotka on avattu tai tuotteita joita on käytetty.

Mikäli palautat tai haluat vaihtaa tuotteen 14 päivän aikana (tuotteen saapumispäivästä lähtien) veloitamme kotimaassa asiakaspalautus tai tuotteen vaihdosta 10 € kpl. Muissa Euroopan maissa kustannus on maakohtainen ja veloitetaan todellisten kustannusten mukaan. Maksu veloitetaan myös noutamattomasta paketista, tai mikäli et ole ollut asiakaspalveluun yhteydessä ennen palautusta/tuotteen vaihtoa

Palautus:

Mikäli haluat palauttaa tuotteen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@theboardspot.com. Kerro meille, että haluat palauttaa tuotteen minkä jälkeen pyydämme sinulta tilauksen tiedot sekä ohjeistamme miten voit tehdä palautuksen. Kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja tarkistaneet sen myynti kuntoisuuden, palautamme tuotteen hinnan sinulle viivytyksettä. Jos tuotetta on käytetty, tai tuote ei asiakkaan toimien johdosta enää ole myyntikuntoinen, tuotteella ei ole palautusoikeutta.

Vaihto:

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@theboardspot.com. Kerro meille, miksi ja mitä haluat vaihtaa sekä mihin haluat sen vaihtaa. Toimitamme sinulle uuden tuotteen heti, kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja tarkistaneet sen myynti kuntoisuuden. Jos tuotetta on käytetty, tai tuote ei asiakkaan toimien johdosta enää ole myyntikuntoinen, tuotteella ei ole vaihto-oikeutta. Mahdollinen hinnanerotus veloitetaan/palautetaan vaihdon yhteydessä.

Muut ehdot ja hinnoittelu:

  • Kotimaan asiakaspalautuksen tai tuotteen vaihdon hinta 10 € kpl   
  • Suomen ulkopuoliset asiakspalautukset tai vaihdot veloitetaan maakohtaisesti todellisten lähetyskustannusten mukaisesti.
  • Mikäli tuote on viallinen tai toimitus on virheellinen, vastaamme kaikista postikuluista. (Ota meihin yhteyttä ennen tuotteen lähettämistä saadaksesi tiedot palautusta varten). 
  • Emme vastaanota vaihtoja/palautuksia, jotka ovat lähetetty postiennakolla. 
  • Käytetyillä tuotteilla ei ole vaihto tai palautusoikeutta.


Toivottavasti näistä ohjeista oli sinulle apua. Muista, että voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme info@theboardspot.com. Jos sinulla on kysyttävää, tai tarvitset apua tilauksen vaihto- tai palautus prosessissa.